tisdag 19 januari 2010

Skaffat mej ett liv!

Imorgon börjar jag skolan igen, vilket jag ser som att jag får ett liv igen! När jag nu har ett liv igen så tycker jag också att jag har saker som är väldigt viktiga att berätta om här i min blogg! Att ni kanske inte kommer tycka att sakerna jag berättar e så värst viktiga eller intressanta e en helt annan femma :P Jag ska försöka att lägga in en rolig vinkel i sann emmelie-anda men jag kan inte lova att jag kommer lyckas med det!

Idag har jag umgåtts med min polare Zarina största delen av dagen. Hemma hos henne förstås, så att Alexander skulle få vara ifred hemma hos oss, eftersom han får vara det så sällan. Först gick vi ut på promenad å efter bara några hundra meter flåsade man som en liten tjockis, eller ja inte Zarina då hon studsade fram i värsta hurtbulleandan! Efter att ha överlevt diverse mördarbackar å en livsfarlig trappa kom vi tillbaka till lägenheten å sökte upp två kakrecept vi tänkte baka å jag snöt ut en halv flod snor, fast det gjorde i alla fall att näsan slutade rinna helt :) Sen lagade vi misslyckade choclate chip cookies, men lyckades istället helt fantastiskt bra med pollymuffinsen! Efter det blev det lite mys i soffan med muffins, mjölk å sex and the city. Sen jag kom hem vid 9 har jag diskat å fixat lite hemma å tvättat håret å lagt hårinpackning, nu ska det bli lite filmmys med Alexander å sen i säng vid halv 2, imorrn e det skola kl 12!

pusshej

2 kommentarer:

  1. iiih en uppdatering :D hur var första dagen is kolan då? :D

    SvaraRadera
  2. Ja, sånt här gillar vi emsan! Hur är det med dig? Hur vart det i skolan? När kommer du hem? När ska vi ses? Vad gör du? HJÄLP :D

    SvaraRadera