onsdag 9 december 2009

Hihihihi :)

Jag är på ett himla fint humör idag känner jag! :) Hihi för jag har ju kommit på den kursen jag helst ville in på! Det är en grundkurs i historia på 30 poäng vid Göteborgs universitet. Jag kom också in på en 15 poängs kurs i pedagogik, vet inte om jag tänker gå den också har inte riktigt bestämt mej ännu.

Å på fredag kl 18 intar jag å Alexander holmen igen! :D å så stannar vi till 28:de så det blir en riktig långvisit :) Det ska bli jättekuuul! Massa fester ska det bli å tjejkvällar å allt möjligt! Å "lilla" jag fyller ju t.o.m. 20!

Fniss ja jag e helt enkelt på ett väldigt bra humör idag! Å det känns som det kommer hålla i sej länge, lovar att jag ska smitta alla med det när jag kommer hem till Åland! Men nu ska jag iväg å träna!

Ja just ja världens bästa lillasyster tog ju körkort igår också! Jättemassa grattis till henne! :D

Pusshej!

1 kommentar:

  1. Iiih :D bara glada dagar! Ha det gött, vi ses snart! :D

    SvaraRadera