lördag 5 december 2009

Min önskelista

Nu tyckte jag att jag var mycket smart eftersom jag kom på att jag kan lägga upp min önskelista på bloggen! Jaa jag e snart 20 å jag skriver fortfarande önskelista inför julen :P Men det e eftersom mamma har sagt att hon vill att vi gör det, för hon tycker det e så smidigt att ha det å så kan hon läsa upp den för alla som ringer å frågar vad vi önskar oss å sådära :) Och eftersom jag inte är hemma hos mamma å pappa nu å kan pränta ner min lista på ett papper som hängs upp på kylskåpet så får väl det här duga. Här kommer den nu the one and only:



Emmelies önskelista


  • PENGAR
  • elvisp
  • vattenkokare
  • sängkläder
  • ögonfransfärgning
  • manikyr
  • hårinpackning
  • pussel
  • böcker
  • tv-spel
  • peeling, masker etc.
yes det var allt som jag kommit på hittills meen det kommer mer det kan jag lova ^^

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar